MINI BÁR - NAGYSZERŰ EBÉD

Nemrég jelent meg a Dining Guide-on a legjobb ebéd 2000 forint alatt című cikk, ahová olyan versenyzők mint a Momotaro Ramen vagy a Stand kerültek be déli kínálatukkal. Szeretném ebbe a táborba nominálni a Minit is, mely nemcsak kedvező árával, hanem kitűnő minőségével és rendkívüli gyorsaságával versenyzik a zaklatott üzletemberek kegyeiért.

Egy négyfogásos mini-menü kávéval és fél liter almafröccsel "csupán" 2400 forint, ami szerintem egész versenyképes figyelembe véve a budai konkurrencia kétfogásos, 1500-as és 3 fogásos 1900-as menüit, amelyek bár méretesebbek, de egyáltalán nem finomabbak. A múltkori ebédem alkalmával kicsit nemesebb alapanyagokkal találkoztam: volt scampi és szűzérme is, a mai alkalommal nem találkoztam ilyen jellegű finesszel. De nem baj, így is guszta volt.

Bagett, olaj, balazsamecet



Közepes minőségű prosciutto koktélparadicsommal. Nagyon kellemes, lágy kecskesajtkrém ropogós bazsalikommal és pirítóssal. Az előételek közül kettőt vettem le a tálcáról, mert éhes voltam. A pincérek megrakott tálcákkal és fogásonkét általában 3-4 fajta különböző variácóval érkeznek, amelyek közül lehet választani.


Meggyleves, ahogy az amerikai szakács elképzeli. Másféle ízek tűntek fel itt, mint egy hagyományos meggyleves esetében, kicsit édesebb is volt talán, de kellemes , hűs és üdítő volt így is.


Oldalas párolt káposztával és hagymás tört krumplival. Nagyon finom volt minden alkotóelem, itt csak a "miniség" fájt egy kicsit. Egy hajszállal nagyobb adagot elképzeltem volna.


Erőteljesen szottyos mákos guba vaníliasodóval. Izlések és pofonok, én egy kicsit kevesebbet áztattam volna azokat a kifliket.



Remek kávé, remek szervíz. 100% "arabia" kávé a felszolgálóm szerint, ami biztos hogy arabica. A kávé mellé külön érkezik egy kis meleg, habos tej, egy pohár vizecske és egy kis mézes keksz.





Összességében kitűnő ebédlehetőség. És az egész mindössze 40 percet vett igénybe rajttól célig. Tekintve, hogy múltkor kb. másfél óra alatt ettem egy krémes méretű zöldséges lasagnét 2500 forintért a szomszéd társinézményben, ez egészen kitűnő ár/érték arány. Kérdés, meddig tartható és mikor kezdenek olyan ütemben emelkedni itt is az árak, mint a Dérynében.
Mini bár
Összességében 6,5/10